Sök

Betala räkningar

Har jag lagt ett inlägg om att betala räkningar i kategorin roligt? Detta verkar ju inte klokt! Speciellt inte om man känner mig närmare; min sambo kan intyga om att jag drar mig för denna syssla!

Har jag förlorat förståndet? Nej, det har jag faktiskt inte1. Däremot hittade jag en betalningsmetod som tilltalade mig. Tyvärr verkar denna metod inte fungera så bra. Läs själva:

http://emailsfromcrazypeople.com/2009/07/23/the-infamous-pider-drawing/

(Jag hade kunnat publicera inlägget själv, men vågar inte på grund av risken att bli skyldig en massa penger...)

  1. Jag har faktiskt förnuftet i behåll. Att folk i min omgivning betvivlar detta beror enbart på att jag håller det för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback